Publisert av: Tom Inge | januar 25, 2010

Herlig, herlig, herlig!

Etter en mer eller mindre kjip tanke igår, om at jeg skulle gå glipp av bilen jeg så gjerne hadde lyst på , så gikk jammen med ting Tom Inge’s vei allikevel, så nå står gliset i tuna og godgjør seg til å bli beskuet av barn og voksne i barnehagen imorgen! MEN! Hva i all vide verden skjer med facebook a?? Jaja, får vel klare meg uten litt da, det skal jeg vel klare!  Nå vurderer jeg igrunn å se en film oppe i senga, bare skifte sengesett først, det er digg å komme ut av dusjen og rett inn i nytt sengesett, oh the feeling!

Så har jeg vurdert flere ting i det siste, kanskje jeg skal gjennomgå et stilskifte angående klæra? Joa, HipHop er det diggeste å gå i, og det er MEG tvers gjennom, men samtidig føler jeg at det er på  tide å fornyes litt, og skaffe litt skikkelige klær og accessories. Må bare vente til penga kommer… ;)   Så mye spennende på gang! Dessuten har jeg starta en ny spalte her i bloggen, hvor jeg hver gang jeg blogger (såfremt jeg husker det) skal hilse til en spesiell eller ikke-spesiell person i livet mitt!

Så førstemann (eller dame) ut er deg Marikari! Eller Marika da… Håper du stortrives på turen og koser deg max!!  Masse klemmer og en slap fra din gode venn!


Responses

  1. :O))))))) Takk skaru ha:OD KLEMZ


Legg igjen en kommentar

Kategorier

