Publisert av: Tom Inge | januar 26, 2010

Vinterly Bingoessemble!

Ja, imorgen er det onsdag, tid for bingo hos mikkel igjen. Vi var 4 stk forrige gang, meg, Mikkel, Steffan og Dag Ove.. kanskje vinner vi imorgen? Uansett, vi hadde det kjempekoselig, og avtalte umiddelbart at vi skulle spille neste uke. Gleder meg faktisk, samle venner i godt lag og ha det morsomt med Bingo :P  Så klubben er started, vil du værra med så heng deg på!  Vet ikke om vi heter Vinterly Bingoessemble da, jeg bare synes det var et artig navn, så i MINE øyne heter det det!  (Nå kommer et morsomt ord som Dag Ove hater!)

Bingobonger koster 50,-  per stk, og da spiller vi 3 runder per ark, og det er 4 ark! Så for en 100lapp har du litt moro ;)  Håper du joiner!

Ellers har jeg jo kjøpt meg ny bil da, nå må jeg bare sette inn et anlegg i den, ikke noe store greier, bare litt ekstra bass!

Nå skal jeg ned å tippe vikinglotto, er jo INSANE imorgen, 47(!!!) Millioner i potten, dæven..den som hadde fått med seg den hjem..


Responses

  1. Det hadde vært usannsynlig deilig å vunne i lotto ja!
    Kunne eg godt tenkt meg🙂

    Før pleide vi å spille radiobingo på vestlandet, var ukas høydepunkt, då samlas slekta rundt radioen, hehe😀

    Ceep blogging my friend❤

    Du e sabla go te å skrive.

    Klem.


Legg igjen en kommentar

Kategorier

