Publisert av: Tom Inge | januar 28, 2010

Kjære venner, og alle andre..

Hva skjer der ute?? Hvordan er dagene deres? Det er lite liv her inne på bloggen og jeg vil derfor prøve å finne ut om det er noen lesere. Som nevnt, er dette en ny blogg som jeg holder på å designe og legge til funksjoner som gjør det lettere og bedre for deg å bruke denne bloggen til noe annet enn bare lesing. Det skal bli lettere å kommentere, samt at jeg skal legge til bilder, videoer og lydklipp alt ettersom.. Prøver å finne et flott design som ikke gjør at bloggen lagger så veldig, og finne ut av funksjonsplasseringene. Alt kommer med tiden! Så derfor legger jeg herved inn mitt første bilde og min første youtube video, og håper at akkurat DU kommenterer for å vise at du leser min kjære blogg!

Et par videre vink er at du nå kan følge meg via e-mail, til høyre i bloggen finnes en «subscribe» knapp som du kan trykke på, enkelt og greit! :)  Håper å høre fra deg og så lover jeg at denne vil bli en flott blogg med mye forskjellig stoff, både mine egne tanker og meninger, samt diverse anbefalinger, hilsner osv. Vil DU hilse til noen du kjenner? Send meg en post da vel, så hilser jeg gjerne!

Dagens hilsen går til Pistolshrimps som lager morsomme filmer, en av de kan du se HER:


Legg igjen en kommentar

Kategorier

