Publisert av: Tom Inge | januar 31, 2010

Det snør det snør…

…og FY SØREN så mye det snør!  Var akkurat ute og skulle måke, men det hjalp jo pent lite for det er så SINNSYK deilig puddersnø at før jeg får kastet det av spadet, så blåser det rett tilbake i fjeset mitt. Men ey, dette liker vi dødsbra! Så utrolig gøy! Jeg er jo et vintermenneske og elsker snøen, spesielt når den er som dette. Ikkeno blaut gørrete snø, tvert imot så er det bare pudder som du kan blåse av alt. Skulle f.eks børste snø av bilen så jeg fant håndtaket, så jeg bare blåste, og vips, så var visst halve døra uten snø.

Det er fint ute nå, det snør veldig masse. Trærne fylles med hvite klær, biler skjules, og mennesker og dyr er blitt til snømenn før de kommer seg inn døra igjen. Jeg klager ihvertfall ikke, men mange gjør desverre det. Bare tenk dere hvor fantastisk godt vi har det nå i forhold til de elendige vinterene med slaps, regn og sludd? Nå er det litt snøføyk i fjeset, men denne snøen blir man ikke våt av engang.

Her er et bilde jeg tok fra vinduet mitt, kos dere med det!

Kos dere med denne videoen! Flott sang, og artig video! Husk, det er ikke lenge til sommeren, så nyt denne vinteren mens dere kan!


Legg igjen en kommentar

Kategorier

