Publisert av: Tom Inge | januar 31, 2010

Etter ønske så får jeg skrive litt…

…om kvelden min da. Det var lørdag og jeg hadde bestemt meg for å gro fast i stolen, så etter «aketuren» med silje, camilla og mikkel med barn så var vi helt gåene i hodet, bein, rygg og alt som kunne vært bedre. Så jeg satt meg vel ned rundt 1600 for å se kamp, og en kamp ble til 3, så man kan trygt si at  tiden gikk fort!

Nei, sosialisering! Jeg MÅTTE se folk før jeg gikk bananas. Så jeg stakk ned til Villa Blå etter diverse meldinger om at jeg måtte komme. Jeg kjørte ned riktignok, 600 meter! For det snødde som besatt og jeg hadde bestemt meg for at jeg ikke skulle drikke noe idag. Men den gang ei, det endte opp med at jeg kjørte hjem igjen, henta ei flaske vin og løp ned igjen. Dog, jeg drakk et halvt glass bare, før jeg ikke gadd mere. Ble nok bare blindt overtalt av Marcus (den tøffe!) og..ja her skal jeg ikke nevne navn, men la oss kalle henne «som sendt fra Gud». Jeg må nok innrømme at jeg er helt oppslukt i henne, hun er så utrolig pen!! Og veldig hyggelig forsåvidt, men hun har jo kjæreste da, som forøvrig var veldig kul! Møtte karen idag, og likte han godt!  Men jeg er ingen kjærlighetens mann, jeg holder heller ting hemmelig og lar ting være som de er ;)  Og selvsagt, jeg er jo ikke ute etter å gå imellom et perfekt par ! Eller uperfekt for den saks skyld, jeg bare titter, og thats it. Sier ingenting om det heller, så jeg tipper jeg er screwed om noen fra Villa Blå leser dette, for da vet jo folk om min hemmelige beundring av denne jenta😛 VEL! Over til noe annet, jeg husker denne sangen meget godt, og personen som viste meg den får den tilbake fra meg, med en STOR KLEM og en GOD hilsen! Ramona, you’re the greatest!


Responses

  1. Så utrolig fint skrevet om denne jenta. Hun er heldig som får høre så fine ting fra deg!🙂

  2. Tehe.. hadde det bare vært noe å hente.. ;P


Legg igjen en kommentar

Kategorier

