Publisert av: Tom Inge | februar 1, 2010

Hvor mye betyr musikk for deg?

For meg betyr musikk alt. Jeg kan rett og slett ikke gå en eneste dag uten å høre på musikk. Jeg MÅ ha musikk! Slappe av med musikk, trene med musikk, sove med musikk, kjøre med musikk, gå med musikk, spise med musikk og så videre… Musikk er viktig, og jeg tror musikk i særdeles stor grad påvirker hvem vi er. Jeg blir jo selv påvirket av musikken. Hører jeg på en skikkelig kickass R’n’B låt med tilhørende musikkvideo med fete dancemoves så kommer selvsagt jeg og til å hive meg rundt litt på gulvet. Eller om jeg hører en flott operalåt av Andrea Boccelli eller andre, så kan jeg garantere at jeg står å synger opera i dusjen senere.

Folk kler seg etter musikken, jeg går jo mye i hiphop klær, og derav begynte jeg å høre på rap som 12 åring. Mye fordi min storebror gjorde det, men nå klarer jeg ikke gå uten litt rap. Jeg ELSKER rap, fantastiske beats, gode rhymes og generelt veldig kult å høre på.  Selvsagt hører jeg på mye annet og, kan vel påstå at jeg hører på ABSOLUTT alt.  Opera? Ja.. Jazz? Ja..Blues? Ja.. og sånn kunne jeg fortsatt til jeg hadde vært gjennom nesten samtlige sjangere.

Uansett hvor man er må man ha musikk med seg, ihvertfall jeg. Tenk deg å ut å reise, en lang tog eller biltur uten musikk, eller fly! Grøss.. tiden går mye fortere når man hører på noe, og man sovner letter og, det er liksom kun deg og musikken, ingen forstyrrende lyder rundt. Deilig er det..

I spalten «jeg hilser til», som forøvrig ble mye sjeldnere enn jeg tenkte, (er ikke det forresten bare bra? Så blir det mere spesielt;) så går dagens hilsen til Svein Kristian Mikkel Mikkelsen Røkke, som gjør en superduper jobb som alenepappa til 2 små! Lykke til videre, og ikke mist motet selv om de trasser avogtil, eller vil komme til å gjøre😉


Responses

  1. tusen takk Tom Inge!!leser det du skriver her så det er bare å fortsette å skrive masse!!😀


Legg igjen en kommentar

Kategorier

