Publisert av: Tom Inge | februar 3, 2010

Tja..

dagen har jo ikke vært så verst den, dagen på jobb gikk greit som vanlig, for en drømmejobb jeg har!!  Ellers var vi samlet igjen, i Vinterly Bingoessemble. Hos Mikkel.. Denne gang var det meg, Mikkel, Mariell og Sara som spillte. Dag Ove skulle og vært med, men misforståelser gjorde at slik ble det ikke, desverre :(:( Men ey, det kommer en ny onsdag!😀

Vant jo ingenting da, drid, jeg som gjerne skulle hatt noen ekstra penger.. ikke gikk vikinglottoen inn heller. Lurer på hvem som fikk den, 60 millioner i potten, det er SINNSYKT mye penger… hadde jeg vunnet det hadde jeg gått bananas. Hadde nok dryppet litt på venner og familie, men ellers skulle jeg nok vært fornuftig. Lett å si nå som jeg ikke har 60 millioner i hånda, men tror faktisk jeg hadde klart å være noen lunde fornuftig.  Bil(er) og hus hadde det nok blitt, men ellers er det ikke no særlig mere jeg trenger. Kanskje tatt en 3 måneders reise for å oppleve noe. . men men, man må jo få lov å drømme!  Så har man ihvertfall NOE å se til. Drømmer er viktige, uten dem lever man ikke.

Vel, tid for å finne senga nå, skal til legen imorgen og ta blodprøver, så må ikke sove altfor lenge:) Sov godt alle sammen!!


Responses

  1. Likte mye bedre denne bloggen din enn den på blogspot!🙂


Legg igjen en kommentar

Kategorier

