Publisert av: Tom Inge | februar 4, 2010

Jeg er fortsatt ved mine fulle fem..!

Ah, hvilken følelse det er etter å ha overlevd de skrekkslagne blodprøvene. Først måtte jeg fàste så sulten nesten tok knekken på meg, deretter måtte jeg sitte i en halvtime å vente på dødens time. Men til sist så gikk jo alt greit da, de måtte stikke 2 ganger i armen da jeg tydeligvis har en litt flau blodåre i venstre arm, så høyrearmen måtte tre til å gjøre som fortalt! Og der var det blod, dog det tok litt tid før det og kom. Men men, nå er det i boks, så er det bare å satse på at jeg ikke hører noe, for det betyr at alt er i orden! Snart er det personalmøte, så kos dere videre folkens, vurderer å skrive første innlegg i min nye spalte «Tom Inge mener:» i kveld.. vent å se!


Legg igjen en kommentar

Kategorier

