Publisert av: Tom Inge | februar 6, 2010

Hva skjer i kveld?

Dette er et spørsmål folk ofte stiller seg selv og andre. Man venter alltid til siste lit før man legger planer, og ofte kan det da være bare noe man egentlig ikke vil, men gjør det i desperasjon for å slippe å sitte alene en lørdagskveld. Selv har jeg vært der noen ganger, alltid tenker jeg at jeg skal sitte hjemme å slappe av, men så blir det bare kjedelig i lengden og da angrer man ofte på at man sløver bort en lørdagskveld ved å sitte å råtne i godstolen.

Så ikveld da, personlig skal jeg ned på blåhuset igjen og være sosial, null alkohol da, så jeg skal heller sitte bak rattet i kveld. Er litt deilig det og  egentlig, må nok brenne meg et par cd’er, så jeg kan sitte å synge litt mens jeg kjører! ^^  Ingenting er bedre enn å sitte bak rattet å synge på sine favorittlåter! Dessuten trener man jo opp sangmuskelen, for det er faktisk en muskel som går an å trene!  Jaja, tilbake til lørdags kvelden, hva skal dere folkens? Kanskje sitte hjemme å spise den tradisjonsrike taco’en, eller hjemmelaget pizza? Mange skynder seg nok bare å spise noe junk før de pøser på med øl og sprit for å bli så fulle som mulig før klokka slår tolv, før de dasser seg ned til byen for å bruke sin kvalmende ånde på å sjekke opp hva som står og venter på de nede i byen. Jaja, jeg skal ikke bry meg om slikt, så uansett hva du måtte finne på i kveld, så håper jeg du får max ut av kvelden og kanskje skaper et minne eller to!


Legg igjen en kommentar

Kategorier

