Publisert av: Tom Inge | februar 7, 2010

Helga er snart omme..

.. og jeg kan egentlig ikke klage så fælt på den. Jeg har hatt det kjempetrivelig og kosa meg masse! Igår var jeg og Dag Ove i villa blå, og der møtte vi som vanlig mange kule mennesker! Blandt annet ei belgisk jente som var veldig hyggelig å snakke med, og attpåtil så fikk jeg snakket engelsk!  Me like very much!

Men energien da, haha, følte jeg var så levende igår, var jo klin edru men allikevel var jeg så energisk at jeg bare måtte få ut energien på en måte. Så ja satt i sofaen og pratet med Ragnar om alt og da brukte jeg litt av stemmene mine, og følte kanskje jeg snakket litt høyt, men ey, bryr meg ikke særlig om det, selv om jeg egentlig er den som ikke pleier å brøle ut alltid på fest. Dag Ove var og energisk igår, og han var vel litt mere høylytt enn meg ^^ Så fikk jeg testet iqen min litt da, på en forholdsvis enkel kube som skulle settes sammen, men allikevel bruker jeg laang tid! Dag Ove tok den med en gang, men jeg har ikke øye for slike ting..

Oh, Eva ja, denne belgiske jenta, hun hadde med seg sånn Belgisk sjokolade som var veldig god! 4 forskjellige smaker, en light milk, en mocca, en dark greie og en hazelnut tror jeg. Så spiste et par sånne og, ikke mange da, er ikke noe sjokolademenneske. Eller.. er veldig glad i sjokolade, men alltid i små mengder. Det er moro i Villa Blå, folk er ikke dømmende der, du er velkommen akkurat hvordan du ser ut eller hvordan du går kledd, og ingen bryr seg om hva du sier. Slike folk liker jeg, slike som aksepterer deg akkurat som du er.

På byen så var vi på Chanett for det meste, og der tok energien ihvertfall overhånd, jeg og Dag Ove danset, og snakket med Erik og Tonje Jernquist (spelling?). Chanett er jo helt nytt i forhold til slik det var. Ikke mye gamle mennesker lenger, og musikken er oppgradert! Så var disse svenske tvillingene der da, prøver å snakke litt med de, for de virker ganske morsomme, og hvor kult er det ikke å kjenne to prikk like mennesker? :P  Men nei, ikke igår heller.. som vanlig turte jeg ikke å snakke med de, enda jeg hadde muligheten.. typisk meg! Hva er det med meg og kommunikasjon med mennesker jeg ikke har hilst på..hehe!

Idag er det søndag igjen, og tid for fotballtrening, skal bli godt å røre litt på kroppen etter en uke med..vel..ingen fotball..det er helt greit å trene på en søndag, og vi trener jo halv fem, så da har vi fortsatt søndagskvelden til film og kos. I kveld vil jeg se en koselig film, kanskje en action, men får se. Kommer jo an på hvem jeg ser sammen med eller om jeg ser alene og. Uansett, håper du har hatt en strålende helg og får en flott uke som kommer! Kos deg masse og ta vare på deg selv!


Legg igjen en kommentar

Kategorier

