Publisert av: Tom Inge | februar 19, 2010

Tom Inge hilser til: Dag Ove!

Dag Ove Pedersen!  Personen i mitt liv som betyr kanskje aller aller mest for meg på lik linje med familien min. Dag Ove er min besteste bestevenn og det kommer han vel igrunn alltid til å være, regardless of hva som måtte skje!  Vi er veldig like jeg og han, vi er begge litt nerder, vi bryr oss ikke (eller sjelden) om hva folk tenker om oss, vi er meget rare begge to, og vi har masse felles interresser!

En stor forskjell mellom oss er da at han er god i absolutt ALT! F.eks hadde jeg begynt å øve på «kiss from a rose» på gitaren, og viste tabulaturene til han, og vips, et par dager etterpå så kunne han den. Og så lærer han seg piano på gehør. Dag Ove har så sykt med skills, og da særlig beatboxing. Han er MAD GOD på beatboxing. Noe han og har fått seg betalt for, vunnet konkurranse, fått betalte «spillejobber» og ikke minst – opptrådt via telefon på voice tv!  Jeg velger å tro, helt ærlig, at han er i norgestoppen på dette.  Dag Ove har den fordelen at han blir et midtpunkt på festene og utestedene. Folk kjenner han igjen for beatboxingen og han blir ofte dratt frem og hoyet på for å vise litt. Og jubel og glede blir det hver gang. Ofte humor og.

Hva angår film er vi og veldig like, med unntak at han og liker skrekkfilmer, noe jeg HATER :P  Han lurte meg til å love å se «paranormal activity». Grøsses, fortsatt har jeg bilder i hodet, som ALDRI kommer til å forsvinne. Hva angår jenter så har han litt bedre selvtillitt enn meg, noe jeg hater! Hvorfor skulle ikke jeg tørre å bare gå opp til jenter og danse med de, eller snakke med de? Han har null problemer med det, og det beundrer jeg. Haha, digger han faktisk! Han gir så ofte blaffen i ting vi ikke trenger å bry oss om. Jeg gjør jo og forsåvidt det, men jeg tør f.eks ikke bare snakke til ei jente på et utested fordi jeg alltid tenker «hva om hu er opptatt og det kommer en fyr og begynner å bråke». Jeg styrer alltid unna bråk, men folk har nok ikke problemer med å starte bråk med meg fordi jeg er så liten. Det er ikke dag ove, derfor er han vel ikke redd for bråk, selv om vi begge styrer unna det. Han har autoritet! I massevis!

Jaja, barndommen vår var ikke så preget av «henging» som den var med meg og Steffan, men vi gikk ofte sammen jeg og Dag Ove og, ikke minst linket med dataen, og alle klubbene vi hadde i campingvogna de hadde oppi bakken. Savner jo litt den tiden og, fortsatt linker vi innimellom, selv om det er meget mye sjeldnere. Nå går det mest på film og overnattinger med trashtalk😛

Så, Dag Ove, ønsker deg bare det aller aller beste i livet, og håper du står ved min side den dagen jeg gifter meg, om jeg gifter meg😛

Og folkens, dere kan godt få et skeivt inntrykk om du møter oss sammen, for vi er klin gærne, fulle av gal humor og mye energi! Men ey, you gotta love us!


Legg igjen en kommentar

Kategorier

