Publisert av: Tom Inge | februar 21, 2010

Det er så utrolig kjipt…en blogg om T.B!

Hvorfor skal du flytte ? Du trives jo så i Grimstad har jeg inntrykk av! Seffærn skjønner jeg hvorfor du skal flytte, men årh! Det er bare så kjedelig, nå som jeg akkurat blir kjent med deg:P  Jeg liker å få nye venner, og er takknemlig for det vennskapet vi har fått, selv om det ikke har vært så innholdsrikt enda. Men vi har jo fått festet et par-tre ganger sammen, og jaggu rakk vi ikke en kopp te og! Rekker vi en film før du drar om en uke? njaaeei, det er helt opp til deg! Din tid, min lov..uhm..nei vent. Uansett, jeg tror jeg snakka såvidt med deg på nettby FØR du flyttet ned hit, mener å huske det såvidt nå som jeg tenker meg litt om. Men er meeeeget usikker, har du hatt nettby? Hmm..

Ellers, hva skal jeg si? Du har en fantastisk personlighet som er veldig lett å snakke med, og høre på. Joda, riktignok flyr øynene mine rundt i rommet når du snakker, men vit at jeg har konsentrasjonsproblemer, så da blir det ofte sånn. Men uansett hører jeg alt hva du sier!  Foruten personligheten din så har du en kjempeutstråling, du oser av velkommenlighet(haha, er det et ord? :P), medmenneskelighet og ikke minst så ser du veeeldig bra ut :)   Mannen din er en heldig mann, håper han vet hva han har! Du fortjener det aller aller beste som en kjæreste kan få, og jeg ønsker deg masse lykke i fremtiden, og håper du en gang returnerer til Grimstad og oss som kommer til å savne deg masse her.  (kanskje litt stygt å håpe på en ting som kan føre til at du flytter ned igjen..?) Nuvel, jeg har vel ikke min fulle rett til å si at jeg kommer til å savne deg masse, med tanke på at vi ikke har noen særlige minner sammen enda, men ey, jeg kommer fortsatt til å savne deg!

Så hva enn fremtiden måtte bringe for deg og din, så håper jeg du tenker på oss her nede på det blide sørlandet. Vi er jo glad i deg vet du! :):) Mange lange gode knusekoser fra meg til deg, din lille søtnos :P  God natt, nå MÅ jeg sove😉


Responses

  1. Dette var utrolig koselig. Og litt trist selvsagt. Du er tvers igjennom et godt menneske og jeg kommer til å savne deg også! Stor og god nattaklem🙂 Jeg er glad i deg også, Tom Inge!🙂


Legg igjen en kommentar

Kategorier

