Publisert av: Tom Inge | februar 21, 2010

Fantastiske Youtubefilmer!

Takk Kristina, for at du postet We are the World – Youtube version på din facebookside så jeg oppdaget mange flotte sangere. Poster ikke alle her, men her skal jeg poste noen av mine youtubefavoritter, samt noen jeg akkurat oppdaget. First of all, la oss begynne med C-walk. Prøver så godt jeg kan å drive med dette, men lets face it, jeg trener ALTFOR lite😛 Men seriøst, dette er DØDSFETT, og jeg kommer nok til å bli flinkere snart! ;)  2 av mine soleklare favoritter og som er blitt kjente innenfor dette miljøet er GoSu og Kynamite!

Videre så er jeg helt målløs av denne karen, og den kontrollen han har på sykkelen sin, at det er MULIG å være så sinnsyk på trøsykkel. Check him out!

Videre kan vi ta med litt musikk, og da kan jeg jo begynne med en jeg fant akkurat nå. Hun synger cover av Halo og kan høres her:

En av mine favorittfilmer hva angår stemmebruk finner du her:

En annen fyr jeg digger som bruker stemmen sin til imitasjon heter Brock Baker, og her kan du høre noen family guy impressions:

Deretter, for å avslutte med to helt konge videoer velger jeg å vise deg en nerd som heter Matt Mulholland. En av hans multitrack videoer kan du se og høre her:

og så, sist, men absolutt ikke minst. Youtubeversjonen av We Are the World! ENJOY!!


Legg igjen en kommentar

Kategorier

