Publisert av: Tom Inge | februar 21, 2010

The Big Bang Theory..I LOVE YOU!!

Takk kjære skapere for denne fantastiske serien. Endelig er det en serie hvor jeg kan le konstant, gjennom hver eneste episode. Ikke siden jeg ble introdusert for Family Guy har jeg sett en serie hvor jeg ikke klarer å la være å le!  Men i found it now!  Kanskje må jeg takke Astrid som fikk meg til å se det.

Så hva er det med denne serien som gjør den så bra? Vel – Det er 5 hovedpersoner som alle er utrolig vittige på sin måte, og i tillegg er en av de (den eneste jenta), sinnsykt fin å se på😛 haha! Men, Sheldon, Howard, Rashj, Penny og Leonard – jeg kjenner meg på en måte litt igjen i alle sammen. Kanskje ikke så mye i Penny, men de andre nerdene. Jeg er jo en nerd, jeg vil påstå å kalle meg det. Alle er nerder, på hver sin måte.

Uansett, serien handler da om denne gjengen med fysikere som jobber innenfor hvert sitt felt. En engineer som jobber med ting som skal ut i rommet, som er ufyselig teitmorsom. Alle de elendige sjekkereplikkene han kommer med er bare så dårlige at de blir bra!

Og Sheldon som konstant prater i gåter for alle som ikke er supersmarte. Og all informasjonen han kommer med som ingen har interresse av i det hele tatt. Dritmorsom, ikke minst når han «ler».  Rashj, som ikke snakker når jenter kommer inn i rommet, med mindre han glemmer seg. Bare masse morsomme grimaser. Leonard som konstant prøver å imponere Penny, og avogtil lykkes. Nei, serien er bare helt sinnsykt vittig og jeg anbefaler alle på det sterkeste å se det!


Legg igjen en kommentar

Kategorier

