Publisert av: Tom Inge | februar 28, 2010

A little newsflash!

Yea i know! Ive been terribly bad at updating my blog the last weeks, but to be honest, i dont have one of them world-class blogs which have millions of readers, nor do i wright about stuff like them. Fashion, football etc, nono, i write personal things, about me and the ones around me, and about my thoughts and opinions. But lets get started again, i will tell you a little something about my weekend!

Joda, engelsk er alltid bra å skrive, man lærer bedre når man skriver! Så nå over til helga..

Fredagen startet som vanlig med jobb, og jeg hadde tidligvakt. Er igrunn deilig å ha det på fredagene, for da kommer man tidlig hjem og får startet forberedelsene mye bedre ;)  På kvelden skulle jeg egentlig bare slappe av, få besøk over og kose meg med film og venner. Men det ble nå ikke slik da.. Pizza spiste jeg alene, og satt jammen med alene foran tvn og. Måtte innom Villa Blå da, for Tonje skulle jo reise på lørdags formiddag, hun flytter jo sammen med kjæresten til Gjøvik. Tror de får det fint sammen der, han er så snill har jeg inntrykk av, hyggelig fyr. Så når jeg hadde sagt farvel til henne så hentet jeg pizzaen og svanset hjemover igjen. Gjør meg ikkeno å være alene liksom, nyter stillheten når jeg har sjansen. Så må man jo se på senkveld! Thomas og Harald, jeg DIGGER dere! Det kommer IKKE til å bli flere av deres kaliber, dere er i en egen liga hva gjelder Programledere! Skavlan – gå å legg deg!

Jaja, minnet mitt er bare vagt, gjorde jeg virkelig ikke noe annet på fredagen? Pytt sann.. lørdag!  Våknet disturbingly seint på lørdag, tror ikke jeg var oppe før kvart på tolv eller noe, det er sjelden jeg sover så seint! Liker ikke å sove lenge, selv om joa, det er deilig. Men 10 får holde, senere enn det er waste of day! Men på lørdag er det jo denne ukentlige kafèturen som gjelder! Ned på Odden Kafè og ta en kaffe med gutta. Meg, Mikkel med ungene, og Steffan var der på lørdag. Manglet Thomas. Desverre, er ikke det samme når det ikke er alle 4. Thomas er da min bror for dere som ikke vet det.

Så hadde jeg og Dag Ove bestemt oss for å ut på kvelden. forresten, la meg ikke glemme hvor patetisk jeg føler meg hver lørdag hvis de svenske jentene sitter i kassa, og jeg er der inne flere ganger i løpet av dagen. Men det er jeg jo alltid, uansett om de sitter der eller ikke, men tror ikke voksne damer tenker at jeg er patetisk og finner på unnskyldninger for å ned å handle. Gjør jeg det? Kanskje? :P  Uansett, alltid må jeg jo kjøpe en Tropisk Juice når jeg kommer til odden, siden jeg ikke drikker kaffe! Men denne lørdagen kjøpte jeg iste, strange.. samme det, now im getting carried away. Vi satt på kafeen da, og jeg måtte avgårde på polet, så off i go. Handler litt, og ned på odden igjen! Så måtte jeg ha blandevann, så da bar det inn på Ica igjen, nok en gang måtte jeg gjennom kassa hvor Lilly satt, «desverre» ;)  Så handlet jeg langt mere enn jeg trengte. Etter jeg hadde lagt mitt i bilen, og tasset litt inne på odden måtte jo steffan ha øl, selvfølgelig.. så nok en gang til Ica, og nok en gang til kassa. Silvia surra veldig og slo sikkert inn ølen 4 ganger. Frem og tilbake.. rar lørdag..hmm..

På kvelden skulle egentlig jeg og Dove til Jinge for å spille fifa10 og kose oss med litt casual drinking, men den planen ble spolert av dårlig kommunikasjon og misforståelser, så vi endte opp hos Camilla, veldig koselig var det uansett! På byen ble det mye sitting på en stol, ikke helt på det beste humøret. Jaja! Traff onkelen min igjen , det var hyggelig! Så slo av en prat med han, og min kjære storebror Per Eivind.

Så idag da, den deilige søndagen! Var litt skral da jeg våknet halv ti på morran, men opp av senga og  ned i stua! Spilte litt World of Warcraft og bare chillet. Lagde meg en god frokost (uhm..merk: varmet opp litt av fredagens pizza) og et glass frokost juice.. mm!

Utpå dagen var det jo fotballtrening da, og den gikk jeg på til fordel for Ligacupfinalen mellom Man United og Aston Villa. Tenke seg til.. treninga gikk fint og United vant, og min store helt Michael Owen scoret målet som satte en futt i laget igjen etter at Milner scoret på straffe etter 4 minutter. Og hvem andre enn Wayne Rooney avgjorde? Den mannen er en GUD innen fotball, helt sinnsyk fotballspiller! Jaja. . siden stakk jeg til Mikkel hvor vi så «Bedtime Stories» med Adam Sandler.. artig/koselig film!

Så..det var en smådetaljert historie av min helg. Håper den neste bringer mye glede og latter, samt også gjennom hele uka. Noen har jo vinterferie nå! Så til dere som nyter en uke med fri, kos dere masse og finn på mye gøy, ikke sov den bort!!

Jo forresten, jeg klippet meg og, helt alene (selv om Bård hjalp meg litt i bakhodet etter jeg var ferdig, bare for å rette det litt). Slik ble resultatet!  Sov godt alle sammen!!  Takk for en fantastisk helg! 


Legg igjen en kommentar

Kategorier

