Publisert av: Tom Inge | mars 4, 2010

Jaja..

En dag uten mening, godt å ha noen sånne innimellom! Idag har jeg gjort absolutt ingenting fornuftig. Tilbragte et par timer på oddensenteret, nede hos Simen og Elise på Elite Foto. Ingen som helst mening, bare gjorde ingenting. Første jeg gjorde da jeg kom var selvsagt å kjøpe den vanlige Juicen min da!

Joa, gikk nok ned for å være litt sosial, men kan det kalles å være sosial å henge på samme butikk så lenge? Joa.. kan vel det. Men været idag da.. var egentlig sinnsykt deilig, helt blå himmel og masse sol! Men det var desverre veldig kaldt da. Men det gjorde da ikke noe, snøen smelter, og hormonene tilsier at våren er på vei. Jeg gleder meg bare veldig veldig mye til snøen er borte. Skal bli så sinnsykt deilig å løpe på bar mark, fortsette med freerunningen og kunne kose seg uten å fryse ræva av oss.

Ellers har jeg vært hos Jan Inge og sett film i kveld, så «Law Abiding Citizen», helt sinnsyk film egentlig. Var veldig gøy, faktisk gøyere enn jeg trodde. var forberedt på at den var gøy, men den overrasket meg igrunn! Men nå skal jeg ikke fortelle noe, så dere får heller gå å se den selv, og ha en fin natt! Nå er det snart natta for min del, jobb igjen imorgen før helga trer inn! Hva skal jeg finne på i helga?


Legg igjen en kommentar

Kategorier

