Publisert av: Tom Inge | mars 8, 2010

Årh..hvorfor kan jeg ikke?

Det er så mye jeg ikke kan! Hvorfor kan jeg ikke bare kunne alt? Det hadde gjort ting så mye lettere. Idag f.eks, skulle jeg ønske at jeg kunne skrive Raplyrics.. nee, ikke sjanse. Klarer ikke finne fornuftige ting å skrive om, ei heller rime i det hele tatt. Ikke klarer jeg å få opp en beat i hodet mens jeg skriver heller. Elendige dritt. Jeg vil kunne noe! Hvor i helga er mitt skjulte talent? Grrr!! Dag Ove kan alt, beatboxe, danse, løpe, trene, sjekke damer osv osv osv..blæ! Dritt!

Og hvorfor kan jeg ikke lage mat? Joda, jeg kan jo det, men jeg finner aldri på noe ekstraordinært! Og har jo aldri laget særlig mye, går ofte i det samme, kanskje 5-7 forskjellige middager. Gørrkjedelig!

Hva med dansing? jeg ELSKER å danse, men ikke faen om jeg kan det heller. Prøver å lære meg c-walk men det går ikke det heller. Jeg prøver kanskje i 5 minutter, bokstavelig talt, så er det nok. . der er feilen min, jeg gir så fort opp. Jeg prøver å tro at jeg kan synge, men nesj.. ikke det heller.. fotball? njaa..kanskje hakket over vanlige dødelige, men ikke outstanding der heller. Jeg tror jeg er en j*vla god ninja, men jeg har ikke klæra som gir meg selvtillitten til det ;P hehe.. Freerunning? Joa.. er ikke så verst der heller, men har ikke kondis nok!  Kampsport? Joa.. kunne sikkert sparka og slått ihjel en boksesekk, men nee…

Jeg kan jo kjøre bil ganske bra da… men nee, det er fornuftighet, ikke skills! Jeg trenger noen venner som rapper, eller noen venner som skriver lyrics, for jeg tror jeg er en helt okei rapper bare jeg får tekstene servert i fanget :P  Instrumenter? Ikke pokker, kan ikke en dritt. Kan ikke engang noter. Gitar prøvde jeg meg på men det gikk til vest det og.. arg, jeg vil ha et talent! Sigh.. har en dårlig dag idag..

Hadde endelig første utetrening med fotballen igår, lenge etterlengtet, jeg har ventet og ventet på den. Så hva skjer? Joda, den fuckings ryggen min klikker i huleste og gjør meg invalid for dagevis. Igår var det en stor vits å legge seg, fikk latterkrampe fordi jeg måtte finne en rar måte å kave meg opp i senga på. Og så måtte jeg opp å pisse, så etter mye stress fikk jeg gjort det og, men når jeg skulle vaske hendene klarte jeg ikke engang å bøye meg ned til vasken, så måtte senke hele meg. elendig!! Hater å være borte fra jobben, blir bare dagdriving da, og det suger. Og jeg vet jo selv hvordan det er når man er en mann short på jobb, da blir det litt mere stress, med mindre vi får inn en vikar, så jeg ‘svikter’ jo mine kollegaer og. Grrr!!! Heldigvis er været bra om dagen, så det hjelper litt! Så har jeg kjøpt meg årskort i dyreparken, det gleder jeg meg til jeg får, da skal jeg masse i dyreparken i år. Gleder meg, elsker dyr! Og nå trenger jeg ikke rushe gjennom hele parken heller, kan heller slappe av å ta litt om gangen. Tror jeg kommer til å være masse inne hos apene, jeg elsker aper, de er så søte!

Jaja.. får rulle meg bortover til tvn, sette på en film. Idag er det «‘The blind side» jeg skal se, nok en gang – takk jannicke!


Responses

  1. Gled deg til filmen😉


Legg igjen en kommentar

Kategorier

