Publisert av: Tom Inge | mars 10, 2010

En liten oppdatering..

Joda, livet er ikke så verst, og idag har vært en helt fantastisk dag egentlig. Riktignok har jeg fortsatt smerter i ryggen, men de driter jeg en lang en i nå, nå vil jeg bare tilbake på jobb å gjøre noe. Er lei av å være hjemme nå. Nevertheless! Var på sykehuset idag og så Mariell og Johan sin andrefødte, for ei utrolig skjønn jente de har fått. Gleder meg til å ta del i oppveksten hennes! Er så glad jeg har vært venn med Mariell såpass lenge, ho er ei fantastisk veninne, og jammen gjør de en god jobb når de lager barn! haha!

Så, var innom jobb igjen idag og, måtte innom med sykemeldingen, fikk bare lyst å være der i timesvis, savner alle sammen på jobb, både voksne og barn :(  Men uansett så var det godt å se alle igjen!

Så var det kvelden da, for en helt sinnsyk kamp av Manchester United idag, vinne 4-0 over A.C Milan!! Det er ikke hverdagskost. Og når vi vant 7-2 sammenlagt, ja da er det bare å bøye seg i støvet. Alle hater Man United unntatt oss supportere, fordi vi vinner. Vi har sjelden klyser på laget, ihvertfall nå som Ronaldo er forsvunnet til Real Madrid, som forsåvidt røk ut av Champions League idag mot Lyon. Så da ser jeg ingen annen grunn til å hate laget enn at de er fantastisk gode. Men idag viste de hvem som fortjente å gå videre. Manchester United ville mest, og de rundtspilte Milan, selv om de hadde sine sjanser de og. OG min store barndomshelt kom endelig tilbake til Old Trafford. Mr. David Beckham. Han var mitt største ikon som liten, og jeg har brukt mange timer alene med ball, inspirert av Beckham, mens jeg forsøkte å skru ballen rundt ei lyktestolpe og treffe ringeklokka på ungdomskolen som hang på veggen. Så ble veldig flink etterhvert, og har ikke så ille pasningsfot nå , om jeg får være ærlig. Det eneste jeg  trenger nå er mere fysikk. Selvtillitten har vokst litt, så nå holder jeg litt på ball og, og ikke minst utfordrer. Så i år har jeg satt meg mål om å score tosifret antall, det bør da ikke være for vanskelig, for klubben min IK Tjænest, er jo ingen dårlig klubb!

Vel, nå er det snart natta, og jeg ønsker dere alle sammen en riktig god natt! Snart er helga over oss igjen, så stå på folkens!


Responses

  1. Savner deg og på jobb vennen, var meget hyggelig å se deg igjen i går. Klem.


Legg igjen en kommentar

Kategorier

