Publisert av: Tom Inge | mars 12, 2010

Litt musikkanbefalinger!

Har prøvd å finne ny musikk lately, med blandet hell. Finner noe bra, og noe ikke så bra. Men her skal jeg ihvertfall gi noen tips om noen artister jeg har funnet, og liker hva jeg hører av!

«Bergtatt» – Jeg har ikke for vane å godta folk på myspace, men da jeg så at disse var fra Risør så måtte jeg bare godta og sjekke de ut, og de var overraskende flinke! Genre: Folkrock

http://www.myspace.com/bergtattband

Ellers har vi «Ankh Amen Ra», en rapper som jeg har funnet veldig dyktig! For dere som har spotify kan dere høre en sang her:

«Kate Voegle» er ei avslappa jente med en nydelig sangstemme. En av mine favoritter «Manhatten from the sky» kan sjekkes ut her:

«Debaser» høres kanskje lame ut, men musikken er så absolutt grei å høre på! Sjekk ut en av sangene her:


Legg igjen en kommentar

Kategorier

