Publisert av: Tom Inge | mars 14, 2010

Litt om alt..

Kan jo først begynne med helga, har hatt en helt strålende helg egentlig! Var på fest hos Kate igår, og det var veldig artig! Vi satt der 10 stk og drakk, og hadde drikkeleker. Endte selvsagt med mye snakking og skriking og lite spilling, men uansett, it was fun! Dag Ove sin fingerlek tok av! Skulle ha de 2 midterste fingrene på bordet, mens man tok lillefinger og pekefinger og brukte de som klype, for å prøve å løfte en fyrstikkeske oppå en annen. Snodig, but yet entertaining😛

Prøvde forresten ut en ny klesstil igår og, synes ikke det var så verst faktisk, gå i litt mere casual klær. Er litt lei av de svære buksene og hettegenserne, så når jeg får feriepenger blir det nok litt forandring i klesskapet mitt. Slenger med et par bilder av gårsdagens klær!

Jaja, ellers så var det jo byturen på lørdag. Alltid koselig det!

Men folkens, hva skjer fremover? Nå har vi vært så heldige og fått nyte et utrolig flott vær den siste tiden, kanskje litt kaldt avogtil men allikevel har vi sett hint av våren. Snart er det og 1 april, herregud som jeg gleder meg! Jeg måååå finne på en sinnsyk prank i år. Toppe alle verdens spøker med èn megabra! Det er så sykt vanskelig :(  Egentlig er jeg god til  å finne på ting, men må jo tenke litt grenser og, kan jo ikke akkurat ta livet av noen heller.. haha!

Så skal vi snart til  gøteborg, DET blir fett! Treningsleir med Tjænest, gleder meg, blir nok dritgøy! Har aldri vært verken i Gøteborg, eller på treningsleir før, og jeg kan ikke tro at det blir noe annet enn veldig god stemning. De gutta er virkelig dritkule!

Fikk melding her om dagen, tror det var fredag, noen hadde lest diktet mitt «Et ansikt av stein» og synes det var noe av det flotteste de hadde lest, det var virkelig gøy å høre! Setter kjempestor pris på tilbakemeldinger og kritikk, så lenge det er konstruktiv kritikk ;)  Så til deg som sendte meg den meldingen, you made my day! Blir virkelig glad av å høre slike ting!🙂

Så, til slutt, har sett på andre blogger at de har hatt en spørsmålsrunde, og det vil jeg og ha!  Så til alle dere lesere, kommenter her med ditt spørsmål, og jeg vil skrive et innlegg hvor jeg svare på spørsmålene. Spørsmålet kan være hva som helst om meg, eller andre ting, og jeg svarer etter beste evne! Så kjør på folkens – gi meg spørsmålene dine!


Responses

  1. Da er mitt spøsrmål: Hvorfor begynte du å blogge?

    Huhu, stilig bilde!🙂

  2. Hvorfor sluttet du på Imås og begynte på Tjænest istedenfor?

  3. Oisann, her merker jeg at jeg må bli flinkere til å svare på kommentarer. Vel for å svare på spørsmålet ditt så sluttet jeg på Imås fordi jeg ikke følte meg velkommen nok i klubben, stadig vekk benket til tross for gode treninger osv, og diverse kommentarer. I tillegg var Lia mye nærmere hjemmet mitt, så da var valget enkelt. Men når jeg begynte på Lia så kom IK Tjænest med et tilbud jeg ikke kunne si nei til, så da bàr ferden videre dit, og der trives jeg godt, og ble til og med toppscorer i forrige sesong med 11 mål på 10 kamper😛

  4. Fordi jeg finner en liten terapi i å skrive. Så dette ble på en måte en «åpen dagbok» for meg, og samtidig en plass å fortelle om ting, og skryte av vennene mine!🙂


Legg igjen en kommentar

Kategorier

