Publisert av: Tom Inge | juni 8, 2010

For tiden..

Ja, alt er ikke like lett for tiden. Jeg trenger tid, jeg trenger samhold. Jeg har en opprydning i livet mitt og menneskene i det. Jeg er ikke verdens beste selv, men samtidig så kutter jeg kontakt med noen mennesker som bare krever min energi uten å gi noe tilbake. Slike mennesker trenger jeg ikke, for jeg er en munter fyr. Jeg er igrunn i feriemodus fra jobb nå, bare 4 uker igjen, så er jeg der! Da skal jeg koble max ut, og kjøre på for å finne en person å dele livet mitt med. Jeg har tatt en beslutning om å slutte å tenke så mye, og heller handle. Bare få ting gjort! Det har allerede fått meg til å bade to ganger! haha! Uansett.. som jeg nevnte har jeg snart ferie, det blir både utrolig deilig og meget trist. Jeg  har hatt det helt superfantastisk i barnehagen dette året. Jeg har vært hos de store barna, noe jeg har fått mye bedre utbytte av. Min energi er omformet til lærdom i fysisk form, og ikke bare et fang man kan sitte på når man gråter. De store barna er mye lettere å snakke med, og ikke minst gå turer, spille fotball, leke og herje. På en mest mulig pedagogisk måte selvsagt😉

I tillegg så har jeg begynt å tenke på livet mitt igjen, hvor er jeg om fem år? Da er jeg 30!  Det er på høy tid å få kjøpt seg en egen liten crib nå, men det koster så pokkers mye, og jeg er ikke akkurat verdens rikeste for øyeblikket! Sikler litt på noen brand new leiligheter til 1.550.000, men vet ikke om jeg får så stort lån. Men er uansett bare løse tanker. Nuvel.. får stoppe her for i kveld, har ikke blogget på mange mnd så er litt utav det.. ciao my loved ones!


Legg igjen en kommentar

Kategorier

