Publisert av: Tom Inge | juni 24, 2010

En liten update!

Sommeren er nok blandt mine favorittbegrep. Og nå sitter jeg her i reclaineren, og venter på at siste arbeidsdag før ferien skal begynne. Riktignok må jeg sove litt først, men jeg er mer enn klar for å gi jernet den siste dagen! Nå har jeg hatt en litt røff slutt på året, og det er med vemod jeg går til ferie uten å ha gjort som jeg ville gjøre de siste ukene. Men slik er det nå avogtil, man kan ikke alltid få gitt nok av seg selv. Jeg misunner min gode venn M.L.L sitt rolige og avslappede vesen, det har jeg sagt til henne og, for en respekt jeg har for deg!!

Uansett, nå sitter jeg her da, med nydelig musikk på øret, og skriver skikkelig for første gang på lang lang tid. Så hva har skjedd siden sist? Vel jeg har fått meg mange nye venner, noe som jeg digger! Utrolig kule folk som jeg klikker ganske lett med, helt min type mennesker! De jeg har fått mest kontakt med heter Miriam, Lilly og Silvia, og så har jeg blitt kjent med Isac og Fabian gjennom disse. Kjempebra folk! Ellers har jeg jo jobbet da, og trent litt. Tjænest har gjort det ganske greit hittil i år, og jeg personlig har gjort det så som så. Jeg har vært litt underenergisk i det siste, så tror nok jeg må kjøpe meg floradix igjen, eller MiVitotal. Få litt ekstra tilskudd av vitaminer. Men uansett, jeg scoret 4 mål i forrige kamp, det er jeg jo ganske fornøyd med, selv om det laget riktignok sugde max, og i tillegg var redusert til både 10 og 9 menn i deler av kampen. Men sånn er det! Vi vant 14-0 og har nå en pen målforskjell å skryte av🙂 34-4 om ikke jeg husker helt feil ;)  Så hadde jeg grillfest for noen uker siden, haha! Må nesten fortelle noen episoder fra denne! Dag Ove klarte nemlig ikke å åpne en boks med boksåpneren vår, fordi han ikke skjønte at den skulle ligge på toppen, og ikke på siden, noe det ble masse latter utifra! Spesielt når han begynte med apebevegelser, og lyder! Haha! Og ikke minst når han skulle drikke øl med flaska nedi halsen, det var litt av et syn, spesielt når kullsyra slo opp igjen og rant ut av nesa, munnen og overalt! hahaha.. ler når jeg tenker på det! ;D Er så glad for at jeg har Dag Ove, han er som min bror. Min aller aller beste venn!

Uansett, nå skal jeg ut en tur å lufte vettet før jeg setter kursen mot senga. Så satser på å skrive litt mere siden, håper folk igjen vil begynne å lese bloggen! Looover å bli flinkere! Trudelutt til alle venner og kjente, sees snart!🙂


Legg igjen en kommentar

Kategorier

