Publisert av: Tom Inge | juni 27, 2010

Ja folkens…

disse dagene har vært helt fantastiske. Været har vært strålende, og jeg skal ikke lyve å si at jeg ikke har vært i kjempetrivelig selskap!  Jeg begynner vel sånn smått å finne ut hvem som eier alle sommerfuglene som har herjet i magen min den siste tiden. Men jeg må være tålmodig å vente, og det velger jeg å være! Hvem vet, kanskje en dag… ønsker alle sammen en fantastisk sommer og måtte dere alle få mange gode minner, gode stunder med familie, venner og kjæreste. Måtte sola skinne på oss alle🙂


Legg igjen en kommentar

Kategorier

