Publisert av: Tom Inge | juli 19, 2010

Yaaaaawn..

Sitter her i senga mi, mandag i den siste ferieuka mi. Føler meg på en måte litt snytt, har ikke hatt feriefølelse i det hele tatt! OG i tillegg har jeg svidd av altfor mye penger! Men men, Det er vel ikke noe å gjøre med det! Nå ser jeg bare frem til å være skikkelig sosial denne siste uka, før jeg tar fatt på arbeidet igjen om en uke. Savner jo ungene og, så det blir gøy å se alle igjen! Og ikke minst velkommen til alle nye!

Hva vil uken bringe? Jeg venter i spenning…. Peace out!


Legg igjen en kommentar

Kategorier

