Publisert av: Tom Inge | mars 19, 2011

Under sterkeste vurdering!

Ja, som mange sikkert har skjønt så er jeg blitt ekstremt reiselysten den siste tiden. Har tenkt lenge på tanken om å sette livet mitt på pause her i byen, og søke nye eventyr andre plasser i verden, mens jeg enda kan. Så nå er det full sparing og prøve å komme seg til USA, og kanskje andre steder i verden, dersom pengene strekker til. I første omgang blir dette 3 mnd, på turistvisum, og dersom jeg trives, er sannsynligheten større for at jeg flytter over dit for nok et år. Satser på å komme meg over i løpet av sommeren, da vi er 3 venner som skal over. Har vi sagt. Og delvis planlagt. (kan noen sparke oss i ræva og sette oss i sving?) Jeg håper å kunne bli der lenger. Uansett, vil skrive mere om dette senere! Nå er det deilig sol ute som jeg vil ut å nyte! Snakkes!!


Legg igjen en kommentar

Kategorier

