Publisert av: Tom Inge | mai 1, 2011

Hei og hopp fallerei!

Ja nå er det jo en stund siden jeg har skrevet igjen. Jeg er vel igrunn ekstremt dårlig til å gjøre som jeg sier jeg skal! Ting tar tid med meg, obviously! Nå går det mot sommer og jeg blir gladere og gladere, gleder meg så villt til å sette inn sommerstemningen for fullt! Snart ferdig på medisiner og forhåpentligvis vil ting bli mye bedre. Sliter fortsatt med lite energi, ensomhet og kort lunte. Den korte lunta har nok litt med Premier League og gjøre da…😉 hehe.. ellers så må jeg bare si at jeg er fryktelig glad i å spille sandvolleyball, så om folk har lyst en dag, så er dere hjertens velkommen til å bli med! Jo flere jo bedre! Ingenting er som kos på groos!

Så har jeg flytta inn i ny leilighet da, nå bor jeg i Bieheia, i en helt grei leilighet under morfaren min. Svært billig, og helt kurant for min del! Så blir fort selskapssyk, så kom gjerne på besøk! Akkurat fått nett her nå, det er litt deilig, følte meg litt naken uten kommunikasjon! Men im back, stronger then ever! Her i leiligheten skjer det ikke stort, men har begynt å trene Thai-Chi, veldig behagelig trening, både for musklene, pusten, roen i kroppen og ja.. alt :)  Men nå har jeg ikke så mye mere å si, lurer på om jeg skal banke på hos naboen og si hei. Vet ikke hva jeg skal si da, bare har lyst å hilse på henne. Se hvem jeg bor ved siden av!  Uansett, ha en strålende ny uke folkens! Masse kjærlighet og glede fra meg! ^^


Legg igjen en kommentar

Kategorier

