Publisert av: Tom Inge | juli 7, 2011

Min nye hobby!

Ja da har jeg startet opp med en ny hobby, nemlig saltvannsakvarie. Kjøpte meg kar idag, et JAB 180l kar. 150l med vannplass. Jeg er enda helt grønn på området men prøver å lese meg til så mye informasjon som mulig, og nå skal jeg opprette en Akvariums-kategori til denne nye hobbyen, hvor dere kan følge utviklingen i mitt kar! Det er en lang prosess hvor man må være tålmodig. Men dette er jeg forberedt på ettersom jeg har begitt meg ut på en DYR og tidskrevende ting. Men det blir moro å se hva jeg kan få til. Følg med videre! Skal sette opp bilder og etterhvert!


Legg igjen en kommentar

Kategorier

