Publisert av: Tom Inge | februar 4, 2013

The Tavern

Vi kan leve livene våre på akkurat den måten vi selv vil, være med hvem man vil og gjøre hva man vil. Men hvordan man ender opp er hva som betyr noe. Det er valgene vi tar som former fremtiden vi får. Jeg har venner som er veldig partyglade mennesker, noen har desverre og tatt festingen til et altfor høyt nivå og begynt med andre rusmidler. For meg er narkotiga et «no-go». Jeg er sterkt imot det, og jeg mister fort respekt for de som velger å bruke det eller prøve det. Jeg har et standpunkt jeg har hatt hele livet og det velger jeg å stå med, løpet ut. Folk forandrer seg til det verre så fort de prøver ut nye ting. Fra å være en «hasj er jeg helt imot» til å prøve det selv og bli «hasj er ikke farlig». Hvor ble det av de synspunktene du…

View original post 1 023 more words


Legg igjen en kommentar

Kategorier

